søndag 19. september 2010

I'm finally the girl behind the red door

Jeg er jenta bak to røde dører. Døren til bygget er rødt, en fin og klar rødfarge, mens døren til rommet er mer blodrødt, nesten burgunder.




Dette er skapet mitt, uten skapdører! Jeg kan ikke si jeg er fornøyd med det, med tanke på at det mangler både dører og hyller.





Dette er vasken og speilet. Jeg liker at jeg kan vaske ansiktet mitt her, før jeg går ut på gangen for å gå på do. Speilet er altfor lite. Jeg kommer til å kjøpe et mindre som jeg kan ha på pulten, og et større som jeg kan henge på døren/veggen, slik at jeg kan se om antrekket mitt ser heelt forferdelig ut!



Her har jeg sovet siden tirsdag. Ja, madrassen er like tynn og ubehagelig som den ser ut. Dyna og puten er også like tynne. Ny pute og dyne er noe av det første jeg kommer til å kjøpe når jeg får stipendet/lånet mitt.

Close up av den søteste puten jeg fikk av Maja for en stund siden!



Meet the desk and the shelves. Pulten er stor og har fire skuffer. Det er tre hyller (jeg, jeg kan telle. jeg vet det bare er to på bildet) som er store og lange, er veldig fornøyd med dem!

Veggene er fortsatt litt tomme og nakne. Jeg har cirka åtti bilder og en del kino/togbilletter som skal opp, men har ikke hatt tid til å henge de opp ennå.

1 kommentar:

Princess Maja sa...

Du brukte opp dyrebar pakke-plass på puta mi :o <3 </3 nå gikk du meg til å gråte... Dust. Savner deg ikke i det hele tatt, forresten.