torsdag 14. oktober 2010

The only contant is change

Nå har jeg vært her i en måned. Jeg blir ikke lenger forbauset over sjåførene som sitter på feil side av kjøretøyet og kjører på feil side av veien. Hvis noe ligger i andre etasje, vet jeg at det er first floor og ikke second. Jeg vet også at når folk sier "Cheers", og de ikke hever et glass, mener de "Takk" og ikke "Skål".

Jeg har prøvd å komme i rutine, for å unngå reprise av IB, men noen ganger er det spontaniteten som vinner. Det er like greit, for da taper jeg i crazy irish snap (engelsk drikkelek), synger med på sanger jeg ikke kan på karaoke night, blir fulgt hjem av et par smilehull og er simpelthet tilfreds.


(Tittelen er et sitat fra en gresk fyr kalt Heraclitus av Ephesus)

1 kommentar:

Sandra Bakken Østlien sa...

takk stranger <3
og herregud, du har vært der en mnd allerede. ting går så altfor fort!