mandag 15. november 2010

Lyriske ballader & romantikken

Litteraturforelesning; foreleseren er ti minutter for sen og bruker ti minutter på å dele ut ting. Geeken i meg er veldig irritert over at han sløser bort tjue av de femti verdifulle minuttene. Han har gjort dette i tre uker nå. Forelesningene hans er ikke de mest engasjerende (en sjelden egenskap i forelesere, har jeg hørt) og han foreleser i poesi, den delen av litteratur jeg syns er mest utfordrende. Konklusjon: jeg får veldig lite ut av forelesningene hans. Det hjelper kanskje ikke at jeg blogger under dem (har et sykt begjær for å drive med blackberry'en hele tiden). Jeg er også veldig emo i litteraturforelesningene; sitter alene, har hele raden for meg selv. Seminarene, derimot, er det stikk motsatte. Takk og lov.

Ingen kommentarer: