lørdag 30. oktober 2010

Sometimes, the first thing you want never comes..

.. eller kanskje det gjør det, men det er ikke slik du så det for deg, ikke akkurat slik du ville.

Akkurat nå er det ingen sang som passer mitt humør. Det er ennå ikke blitt skrevet sanger som beskriver det jeg føler akkurat nå. Jeg shuffler igjennom ipoden, på jakt etter en sang jeg har hørt utallige ganger før, men som kanskje vil høres ny ut. Kanskje vil jeg endelig skjønne hva det er de synger om. Kanskje vil alt falle på plass. Ingen hell. Jeg vil bare krype tilbake til mitt lille skall og bli der.

Jeg lærer gradvis at ting nesten aldri er slik du vil dem skal være, men det er en grunn for at de er som de er, selv om du ikke alltid vet den grunnen. Hvis du ser nøye etter, skjønner du at ting er slik du trenger, selv om de kanskje ikke er slik du vil.

4 kommentarer:

Live sa...

Forslag til sangen du leter etter: "When it hurts so bad" av Lauryn Hill!
Lykke til <3

Live sa...

GOood! Hun er skarp, ja!

Anonym sa...

Jeg likte dette innlegget! Så copy and paste! :P

Anonym sa...

obs. glemte å skrive at det var fra meg.

- Ellen