søndag 7. november 2010

I'm all for believing

Hanley Park

I dag, tror jeg ikke på sminke. (gått uten det i hele dag, og ikke lagt merke til det - utrolig deilig)

I motsetning, tror jeg på

+ Poesi (early modern love poems)
+ Gåturer i parker (med en ny venninne, som gjør at dette stedet ligner home)

+ Filmens makt til å samle folkemasser. Skolekinoen var full av eldre mennesker i dag (sjokket var ikke at de var gamle, men at det var mange av dem). Det er vanligvis bare oss og en håndfull eldre mennesker. Studentene her er tydeligvis ikke like takknemlig for skolekinoen som oss. Grunnen til at den var full av eldre mennesker var at filmen handlet om kvinnestreik og kampen for equal pay mot slutten av 60-tallet, i England.

+ La ting gå sin gang, ta ting som de kommer
+ Erfaring (for det er nemlig ingen erstatning for det, i følge Paulo Coelho)

4 kommentarer:

Maren sa...

LIKE

Live sa...

Fantastisk bilde. Og veldig inspirerende å lese, når du har et sånn syn på livet har de små tingene - de som er ekte og i hverdagen -såå stor betydning! Jeg trenger å bli minnet på det, so thaaank you! :)

Sandra Bakken Østlien sa...

jeg liker, la ting gå sin gang, ta ting som det kommer. og når du snakker om sia, har du hørt breathe me? jeg elsker den sangen!

Sandra Bakken Østlien sa...

haha, sorryy. men det er ikke lenge til du er hjemme til alt det gode. noe jeg ikke er. saa, saann sett er det fair. haha. og ja, jeg skal hore paa de naar jeg er ferdig i kveld. har bare hort den ene sangen av hun men jeg regner med at resten er bra og!