lørdag 27. november 2010

The snow has killed

Kunstgressfotballbanene pleier vanligvis å være grønne.
Der vekkerklokka mislykkes hver morgen, klarte det blendende hvite lyset å vekke meg i dag. Jeg funderte intenst, like intenst som noen i halvsøvne kan, på hva det sterke lyset var. Jeg strakk meg etter mobilen. Phoebe hadde tekstet meg:  has it snowed in Stoke?? Forsteinet av skrekk, trakk jeg gardinene til side og fikk bekreftet frykten min. Etter å ha blitt fortalt at det vanligvis ikke snør i England før i januar, var jeg forberedt på å ikke takle snø før den attende desember (!! kun tre uker nå).  Det er ikke store mengder snø det er snakk om, nesten akkurat som melis på fastelavnsboller. Kaldt, er det heller ikke, i hvert fall ikke i forhold til -15. Jeg får bare se på det som oppvarming til det som venter meg hjemme.

1 kommentar:

Live sa...

"oppvarming til det som venter meg hjemme" <3