lørdag 22. januar 2011

The sea is just a wetter version of the sky

På tirsdag var jeg litt deppa (for reasons unknown to most of you), men jeg ble med jentene til Birmingham. Der glemte jeg hvem jeg er og hva jeg vil  og avgjørelsene jeg må ta og bare nøt byen. Her er noen bilder fra dagen.
Birmingham er min favoritt av de engelske byene, etter London selvsagt.
Liker hvordan den gamle bygningen blir reflektert i den nye.
Vi besøkte et stort akvarium.
Jeg lette etter Nemo.
Den kom fram etter hvert.
Giant sea turtle, fascinerende å stå og se den svømme over deg.
Husker ikke hva denne het, men den var også fascinerende å se på, det så ut som den fløy i vannet.

Fancy bygning.

Inger dro tilbake til Tyskland i dag tidlig. Sarah brøt sammen med en gang toget kjørte forbi. Vi har lagt planer for sommeren, og jeg gleder meg så! Nå skal jeg bort til Sarah og spise lunsj med henne og to andre franske jenter, hvis ikke tror jeg dette rommet vil gjøre meg gal. 

1 kommentar:

Cecilie sa...

Så koselig å dra på akvarium! :)